Dlaczego ten plan nie działa? Dlaczego nie zarabiamy tyle pieniędzy, ile w zeszłym roku? Co znajduje się na naszej mapie drogowej, która pokazuje, gdzie jesteśmy teraz, dokąd zmierzamy i jak tam dotrzeć? Eksperci twierdzą, że odpowiedzi można znaleźć w danych. Ale łatwiej to powiedzieć niż zrobić.
Menedżerowie potrzebują narzędzi, dzięki którym ich dane staną się zrozumiałe. Kierownik sprzedaży chce zobaczyć cotygodniowe wartości sprzedaży i dowiedzieć się, co spowodowało pogorszenie koniunktury. Specjalista ds. kampanii marketingowych chce przetestować różne opcje wykorzystania mediów i wybrać najlepszą z nich. Kierownik projektu chce śledzić stan realizacji poszczególnych zadań, utrzymywać zaplanowany budżet i identyfikować opóźnienia.
Czego brakuje w twojej analizie?
Analityka lokalizacyjna pomaga firmom zrozumieć te problemy i znaleźć odpowiedzi. Ujawnia wzorce, trendy i relacje, które można przeoczyć, jeśli dane nie będą oglądane w kontekście przestrzennym. Podczas gdy mapy odgrywają istotną rolę w analizie lokalizacyjnej, analityka lokalizacyjna wykracza poza mapowanie. Dodaje kontekst jakościowy, ilościowy i czasowy. Wykorzystuje dane przestrzenne i inne do udzielania odpowiedzi na bardzo szczegółowe pytania.
Przeczytaj broszurę pt.: Analityka lokalizacyjna – klucz do bardziej zaawansowanych analiz i już dziś zacznij usprawniać procesy analityczne w swojej organizacji.